مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 11:402023-02-25سياسي

المان های شهری در شورای فرهنگ عمومی گیلان تصویب شود


نماینده ولی فقیه در گیلان، با انتقاد از برخی المان سازی های شهری، گفت: المان های شهری قبل از ساخت و نصب باید در شورای فرهنگ عمومی استان مورد بررسی و مشورت قرار بگیرد و سپس عملیاتی شود.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان، با انتقاد از برخی المان سازی های شهری، گفت: المان های شهری قبل از ساخت و نصب باید در شورای فرهنگ عمومی استان مورد بررسی و مشورت قرار بگیرد و سپس عملیاتی شود.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 6 اسفند ماه در شورای فرهنگ عمومی استان گیلان، تاسیس بنیاد میرزا کوچک خان جنگلی را یکی از اقدامات فرهنگی لازم دانست و اظهار کرد: در گذشته ارگان ها و سازمان ها و نهادهای مختلف به صورت غیر متمرکز و ناهماهنگ اقدام به بزرگداشت میرزا کوچک و نهضت جنگل می کردند، اما باید برنامه ها را یکی کنیم تا به نتیجه مورد نظر برسیم.

وی با بیان اینکه گزارش عفاف و حجاب به صورت ماهانه از دستگاه ها دریافت می شود، تصریح کرد: مدیران استانی با همکاری دادستان و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در حوزه عفاف و حجاب اقدامات لازم را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه از دستگاه های فرهنگی خواست امور قرآنی را به ویژه در حوزه آموزش و پرورش جدی بگیرند و گفت: متاسفانه به مسائل تربیتی کودکان و نوجوانان خیلی کم توجه کردیم؛ این در حالی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المان های شهری در شورای فرهنگ عمومی گیلان تصویب شود

المان های شهری در شورای فرهنگ عمومی گیلان تصویب شود